Spy kolo pro mobil

Servis brýlí

Poskytujeme servis a opravy slunečních i dioptrických brýlí Ray-Ban, SPY+, Dolce&Gabbana, Prada a Vogue. Je to jednoduché a za výborné ceny! Nemusíte hned kupovat nové brýle, protože Vaše původní opravíme pomocí originálních dílů.

Volejte nám zdarma, nebo pište:
tel.: 800 88 22 11
E-mail: info@kupcocky.cz

Jak to funguje?
Pošlete nám:
- značku brýlí a přesný typ (stačí přepsat kód ze stranice např. RB 3025 002/78 5514 3P)
- popis vady a ideálně i fotku brýlí s viditelnou vadou

My Vám pošleme předběžnou kalkulaci na opravu. Pokud s ní budete souhlasit, můžete nám brýle zaslat k opravě nebo Vám objednáme náhradní díl a můžete si např. stranici vyměnit sami.

Po obdržení brýlí si upřesníme vadu a připravíme přesnou kalkulaci. Pokud by se lišila od kalkulace předběžné, e-mailem si jí odsouhlasíme a pošleme Vám zálohovou fakturu. Po připsání částky na náš účet, zrealizujeme opravu a zašleme opravené brýle, nebo náhradní díly na Vámi uvedenou adresu.

Doba opravy: záleží na rozsahu poškození. Vždy budete informováni co možná nejpřesněji. Předběžně počítejte se 14 dny.

Orientační kalkulace nejběžnějších servisních zákroků (slouží pouze pro základní představu o cenách, které jsou zde uvedeny jako průměrné). Ceny se liší dle značky a náročnosti opravy.

Pokud chcete opravit brýle jiných, než výše uvedených značek, zavolejte nám na bezplatnou telefonní linku  800 88 22 11 a domluvíte se snadno a rychle s naším servisním technikem na možnostech opravy.

 

  

 

Typ
Značka
Určení
Provedení
Tvar
Materiál
Skla
Další filtry: Materiál | Skla
Aktualizuji
Žádné produkty neodpovídají zadaným kritériím.
Jak si nasadit kontaktní čočky
Dárky zdarmaProdukty
k porovnání (0)
Do dopravy zdarma
zbývá 1.600 Kč
Novinky
1 076 235
produktů skladem
Zaregistrujte se
pro sbírání bodů
Ověřeno zákazníky
Nejsem si jistý, zda jsem dostal to, co jsem si objednal. Připadá mi, že jsem si objednával něco jiného. Nemám možnost si to ověřit. Mám mail, který ptvrzuje přijetí objednávky. V něm je uvedené jen číslo objednávky. Nikoliv objednané zboží. Buď jsem v objednávce udělal chybu, nebo obchod, když nemá zboží na skladě, pošle něco jiného a já nemám doklad o tom, co předmětem objednávky bylo.
J. Libánský, 15.07. 2017
Velmi doporučuji, jsem maximálně spokojená
Renáta, 13.06. 2017
.
Anonym, 9.06. 2017
Maximální spokojenost, všem doporučuji!
BLfyzio, 3.06. 2017
Najděte si ověřeného optometristu ve svém okolí. Díky našemu katalogu získáte doporučení na optiky a optometristy, kteří Vám odborně vyšetří zrak, pomohou s výběrem čoček i jejich aplikací.