Kontaktní čočky 1-DAY ACUVUE® MOIST® kombinují dlouhotrvající komfort a pohodlí jednodenních kontaktních čoček. Exkluzivní technologie Lacreon™ uzavírá uvnitř složku bohatou na vlhkost, která je 100% v čočce, dokonce i na konci dne, když už jsou vaše oči unavené a potřebují ji co nejvíce. Tyto kontaktní čočky poskytují vysokou ochranu proti UV záření*, snadno se aplikují a vy si můžete užívat zdravotní výhody a svěžest svěžích nových čoček každý den.
* Kontaktní čočky s UV filtrem nejsou náhradou slunečních brýlí a dalších ochranných pomůcek proti UV záření, protože nekryjí celý povrch oka a jeho okolí.
Stáhnout příbalový leták k produktu 1-Day Acuvue Moist (30 čoček).
Čoček v krabičce | 30 | Materiál | Etafilcon A |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 1 | UV filtr | ano |
Zakřivení | 8.5;9.0 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 33 |
Průměr (mm) | 14,2 | Manipulační zbarvení | ano |
Výrobce | Johnson & Johnson | Obsah vody (%) | 58 |
Indikátor rub-líc | ano | EAN | 733905577123 |
Dioptrický rozsah | +6,00 to -12,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -12,00 step 0,50 dpt.) |
Čoček v krabičce | 30 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Etafilcon A | ||
Plánovaná výměna (dní) | 1 | ||
UV filtr | ano | ||
Zakřivení | 8.5;9.0 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 33 | ||
Průměr (mm) | 14,2 | ||
Manipulační zbarvení | ano | ||
Výrobce | Johnson & Johnson | ||
Obsah vody (%) | 58 | ||
Indikátor rub-líc | ano | ||
EAN | 733905577123 | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -12,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -12,00 step 0,50 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |