UV čočky na mobil digitální pouzdra mobil crazy mobil Ray-Ban sluneční - mobil dioptrické nízký pro mobil

Reklamace

Přestože na kontaktní čočky nezaznamenáváme prakticky žádné reklamace, je dobré abyste věděli, že pokud k takové reklamaci přeci jen dojde, poskytujeme Vám minimálně stejnou záruku jako v kamenném obchodě.

Je proto i v našem zájmu řešit případnou reklamaci co nejrychleji a k vzájemné spokojenosti, takže nebudete na vyřízení čekat déle než pár dnů.

Reklamace se nevztahuje na čočky zničené mikroorganismy a na mechanická poškození způsobená nesprávnou manipulací  s kontaktní čočkou (roztržení, odštípnutí okraje, atd. )

Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám, Vám budou zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace.

Reklamaci proto podávejte písemně s dodáním reklamovaného výrobku, jeho specifikaci, popisem reklamované vady, připojte i kopii dokladu a nezapomeňte uvést kontakt na Vás. Reklamované zboží nám zašlete řádně zabalené a ve stavu, aby se přepravou ještě více nepoškodilo, nebo neznehodnotilo. Kontaktní čočky nám posílejte ve stavu, ve kterém je posouzení reklamace ještě možné. Čočky musí být buďto v původním, nerozdělaném blisteru, nebo v pouzdře určeném pro skladování čoček, navíc opatřeném roztokem, aby čočky při přepravě nevyschly.

Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu Vás informujeme.

Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi, můžete jej zaslat na jakýkoliv kontakt uvedený v rubrice kontakty.

Celý reklamační proces značně urychlíte, před jejím odesláním, konzultací s námi.
Zavolejte nám, nebo napište! Jsme tady pro Vás.

Jak si nasadit kontaktní čočky
Dárky zdarmaProdukty
k porovnání (0)
Do dopravy zdarma
zbývá 1.600 Kč
Novinky
1 081 896
produktů skladem
Zaregistrujte se
pro sbírání bodů
Ověřeno zákazníky
Nejsem si jistý, zda jsem dostal to, co jsem si objednal. Připadá mi, že jsem si objednával něco jiného. Nemám možnost si to ověřit. Mám mail, který ptvrzuje přijetí objednávky. V něm je uvedené jen číslo objednávky. Nikoliv objednané zboží. Buď jsem v objednávce udělal chybu, nebo obchod, když nemá zboží na skladě, pošle něco jiného a já nemám doklad o tom, co předmětem objednávky bylo.
J. Libánský, 15.07. 2017
Velmi doporučuji, jsem maximálně spokojená
Renáta, 13.06. 2017
.
Anonym, 9.06. 2017
Maximální spokojenost, všem doporučuji!
BLfyzio, 3.06. 2017
Najděte si ověřeného optometristu ve svém okolí. Díky našemu katalogu získáte doporučení na optiky a optometristy, kteří Vám odborně vyšetří zrak, pomohou s výběrem čoček i jejich aplikací.