AIR OPTIX® plus HydraGlyde® jsou měsíční silikon-hydrogelové kontaktní čočky od společnosti Alcon. Garantují 5× vyšší propustnost kyslíku než jiné hydrogelové kontaktní čočky. Tyto čočky umožňují kontinuální nošení a to po dobu až 6 dní a nocí.
Kontaktní čočky AIR OPTIX® plus HydraGlyde® Vám NYNÍ nabízí: Zvlhčující komplex HydraGlyde® pomáha zajistit čočkám DELŠÍ ZVLHČENÍ pro pohodlné a příjemné nošení.
Jsou vybaveny technologií SmartShield™, ta vytváří kolem vnějšího povrchu ULTRATENKÝ OCHRANNÝ ŠTÍT, který chrání povrch čočky před usazováním nečistot.
Pro péči o tyto čočky doporučujeme roztoky, které rovněž obsahují složku HydraGlyde® např. OPTI-FREE® PureMoist® a AOSEPT® PLUS s HydraGlyde®.
Čoček v krabičce | 6 | Materiál | Lotrafilcon B |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 30 | Zakřivení | 8.6 |
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 138 | Průměr (mm) | 14,2 |
Manipulační zbarvení | modré | Výrobce | Alcon |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +8,00 to -12,00 (+6,00 to -8,00 step 0,25 dpt.;-8,50 to -12,00 and +6,50 to +8,00 step 0,50 dpt.) |
Čoček v krabičce | 6 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Lotrafilcon B | ||
Plánovaná výměna (dní) | 30 | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 138 | ||
Průměr (mm) | 14,2 | ||
Manipulační zbarvení | modré | ||
Výrobce | Alcon | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +8,00 to -12,00 (+6,00 to -8,00 step 0,25 dpt.;-8,50 to -12,00 and +6,50 to +8,00 step 0,50 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |