Hy-Care je víceúčelový roztok sloužící k péči o všechny druhy měkkých kontaktních čoček – jejich dezinfekci, čištění, regeneraci a uchovávání. Představuje jeden z produktů nabízených společností CooperVision, která se zaměřuje zejména na výrobu kontaktních čoček.
Hy-Care je určen k čištění kontaktních čoček, které nevyžaduje mechanické odstranění nečistot mnutím. Po vyjmutí z oka je nutné čočky opláchnout roztokem a uložit do naplněného pouzdra. Pouzdro s čočkami je třeba nejméně 15 vteřin protřepat a poté nechat uložené v roztoku po dobu minimálně 4 hodin. Trvanlivost roztoku činí 90 dní od otevření láhve – po uplynutí této doby nesmí být roztok dále používán.
Velikost balení (ml) | 100 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 |
---|---|---|---|
Počet pouzder v balení | 1 | Výrobce | Cooper Vision |
Složení roztoku | Složky Coopase I. a Coopase II. |
Velikost balení (ml) | 100 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 | ||
Počet pouzder v balení | 1 | ||
Výrobce | Cooper Vision | ||
Složení roztoku | Složky Coopase I. a Coopase II. |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |