Hylo-Comod 2x10 ml je sterilní roztok obsahující kyselinu hyaluronovou, která je látkou tělu vlastní. Vyskytuje se v oku i v jiných částech těla a díky tomu má schopnost vytvářet stejnoměrný, stabilní a dlouhodobě setrvávající film na povrchu oka, který se neodplavuje ani nezhoršuje vidění, proto dokáže rychle odstranit pocit pálení, suchého oka, nebo cizího tělíska v oku. Hylo-Comod neobsahuje konzervační látky a je bezpečný z hlediska dlouhodobého kapání. Hylo-Comod je určen pro nositele kontaktních čoček měkkých, ale i tvrdých. Při jeho používání nedochází k tvorbě usazenin na povrchu kontaktních čoček.
Velikost balení (ml) | 2x10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 |
---|---|---|---|
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, citrátový pufr, sorbitol a vodu |
Velikost balení (ml) | 2x10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | ||
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, citrátový pufr, sorbitol a vodu |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |