S první aplikací kontaktních čoček se obraťte na očního specialistu.
Postup aplikace kontaktních čoček
1. Důkladně si omyjte ruce antibakteriálním mýdlem bez parfumace. Doporučujeme používat tekutá antibakteriální mýdla. Na pevných mýdlech se snáze usazují bakterie.
2. Opláchněte čočky roztokem. Tím odstarníte usazeniny na čočce. Pokud nosíte jednodenní čočky, nebo načítáte nové čočky, oplachovat je nemusíte. Jen je opatrně vyjměte z obalu.
3. Vždy odstraňujte a aplikujte nejprve čočku pro pravé oko. Předejdete tak možné záměně čoček.
4. Umístěte čočku na špičku vašeho ukazováčku a ujistěte se, že je čočka správně orientována tak, že zkontrolujete indikátor rub/líc.
5. Druhou rukou si přidržte horní víčko oka, abyste zabrámili mrkání.
6. Stáhněte dolů dolní víčko druhým prstem ruky, kterou čočku aplikujete.
7. Podívejte se na strop a čočku aplikujte do dolní části oka.
8. Uvolněte víčko a na chvíli zavřete oko.
9. Opakujte s druhým okem od bodu 4.
7. Podívejte se na strop a opatrně vložte čočku do dolní části oka.
8. Pomalu víčko uvolněte a zavřete na chvíli oko.
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |