Jinak také:
Konzervanty
Konzervační látky se vyskytují v mnoha roztocích a jsou zde potřeba kvůli jejich uchování v otevřeném stavu bez rizika kontaminace bakteriemi a nečistotami.
V roztocích určených pro péči o kontaktní čočky se nachází minimum konzervačních látek, citlivějším nositelům kontaktních čoček však může vadit i toto malé množství, u některých nositelů může vyšší množství konzervačních látek zapříčinit podráždění očí nebo pocity suchého oka.
Těmto jedincům se pak doporučuje užívání roztoků s nízkým obsahem konzervantů nebo úplně bez konzervačních látek – na trhu je takový zatím jediný typ, peroxidový roztok.
Konzervační látky se také vyskytují ve složení některých kapek na kontaktní čočky. Potíž je bohužel v tom, že zvlhčující kapky na kontaktní čočky ale většinou používají nositelé s pocity suchého oka nebo dokonce se syndromem suchého oka. Tyto pocity a příznaky mohou konzervační látky jen prohloubit – mohou narušit některé vrstvy slzného filmu.
Vždy se tedy proto doporučuje používat roztoky a kontaktní čočky s co nejnižším množstvím konzervačních látek.
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |