Tříměsíční hydrogelové barevné čočky série Phantasee Vivid s průměrem 14 mm mají velice neobyčejné barevné přírodní tóny, které dodají vašim očím velice zajímavý vzhled. Přirozené, bez vzorů. Velmi dobře překryjí jak světlé tak tmavé oči. Pro uchování barevných čoček a jejich pravidelné používání je potřeba zakoupit roztok a pouzdro na kontaktní čočky.
Upozornění: Barevné kontaktní čočky nejsou korekční zrakovou pomůckou! Jedná se o zábavné čočky, ve kterých se většinou zhorší především periferní vidění, proto v nich není vhodné řídit a vykonávat činnosti při kterých potřebujete na 100% bezvadně vidět!
Uvedený obrázek u produktu je oficiálně dodáván výrobcem a je pouze ilustrační. Výsledný efekt vždy záleží na původní barvě oka uživatele a může se od ilustračního obrázku lišit. K většině barevných čoček uvádíme fotky reálných lidí, pro lepší představu výsledné změny barvy oka.
Stáhnout příbalový leták k produktu Phantasee Vivid - Grey (2 čočky tříměsíční) - nedioptrické.
Čoček v krabičce | 2 | Materiál | Hydrogel Terpolymer |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 90 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Průměr (mm) | 14,0 |
Manipulační zbarvení | ne | Výrobce | MaxVue Vision |
Obsah vody (%) | 55 | Indikátor rub-líc | ne |
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Čoček v krabičce | 2 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Hydrogel Terpolymer | ||
Plánovaná výměna (dní) | 90 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Průměr (mm) | 14,0 | ||
Manipulační zbarvení | ne | ||
Výrobce | MaxVue Vision | ||
Obsah vody (%) | 55 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |