Proclear 1 day Multifocal - jsou jednodenní kontaktní čočky z nového hydrogelového materiálu s vyšším obsahem vody pro lepší snášenlivost. Asferická přední plocha kontaktních čoček Proclear 1 Day Multifocal a nejnovější desing zadní plochy a okrajů napomáhají těmto čočkám řešit i horší viditelnost za šera. Pohodlné a příjemné kontaktní čočky Proclear 1 Day Multifocal zcela nahrazují Biomedics 1 day. Podle vyjádření výrobce není pro přechod mezi těmito dvěma modely potřeba reaplikace.
Čoček v krabičce | 30 | Materiál | Omafilcon A |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 1 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.7 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 37 |
Průměr (mm) | 14,0 | Manipulační zbarvení | ano |
Výrobce | Cooper Vision | Obsah vody (%) | 60 |
Adice | HI (MAX ADD +2.50) | Indikátor rub-líc | ne |
Dominance | Dominantní | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) |
Čoček v krabičce | 30 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Omafilcon A | ||
Plánovaná výměna (dní) | 1 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.7 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 37 | ||
Průměr (mm) | 14,0 | ||
Manipulační zbarvení | ano | ||
Výrobce | Cooper Vision | ||
Obsah vody (%) | 60 | ||
Adice | HI (MAX ADD +2.50) | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dominance | Dominantní | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |