SensiVit® - Na unavené a suché oči
Přípravek s uklidňujícím a zvlhčujícím účinkem. Stabilizuje všechny tři vrstvy slz (slzného filmu) na povrchu oka.
Použití:
- k podpůrné léčbě při snížené tvorbě slz
- na doporučení lékaře u všech forem syndromu suchého oka
- při všech stavech vyžadujících vytvoření nebo posílení ochranného filmu na rohovce a spojivce oka
Dávkování:
Pokud lékař neurčí jinak, aplikuje se obvykle do spojivkového vaku 1 kapka 1 až 3krát denně. Podle potřeby však lze aplikovat 1-2 kapky i každou hodinu. U dětí určí dávkování individuálně lékař. Přípravek mohou používat dospělí, mladiství a děti od 2 let.
Stáhnout příbalový leták k produktu SensiVit 10 ml.
Velikost balení (ml) | 10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 1 |
---|---|---|---|
Výrobce | Unimed Pharma | ||
Složení roztoku | Sodná sůl karmelózy 3 mg/ml, polysorbát 80, hydroxypropylbetadex, alfa-tokoferolacetát – vitamín E, chlorid sodný, hydroxystearoylmakrogol-glycerol, vitamín A, borax, dihydrát edetanu disodného, benzalkóniumchlorid, čištěná voda |
Velikost balení (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 1 | ||
Výrobce | Unimed Pharma | ||
Složení roztoku | Sodná sůl karmelózy 3 mg/ml, polysorbát 80, hydroxypropylbetadex, alfa-tokoferolacetát – vitamín E, chlorid sodný, hydroxystearoylmakrogol-glycerol, vitamín A, borax, dihydrát edetanu disodného, benzalkóniumchlorid, čištěná voda |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |