VitA POS oční mast zlepšuje slzný film a ochraňuje povrch oka. VitA POS oční mast je obzvlášť jemná a vláčná oční mast, která dobře ulpívá na povrchu oka. Vitamin A je přirozenou složkou slzného filmu; podporuje snášenlivost masti a pečuje o to, aby se mast dobře smísila se slzami. Tím se zmírní pocit pálení, suchosti nebo únavy očí. Oční víčka tak mohou bez problémů klouzat po rohovce a spojivce.
Když budete VitA POS oční mast používat během dne, nevyhnete se tomu, že Vaše vidění bude z důvodu konzistence masti bohaté na tuk omezené. Neměl/a byste řídit auto, aktivně se účastnit silničního provozu, obsluhovat stroje nebo vykonávat práci bez bezpečnostní opory. VitA POS oční mast je nejlépe používat před spaním. Pomocí Vitaminu A-POS zabráníte těžkostem při prvním ranním otvírání očí.
VitA POS oční mast se nesmí používat během nošení kontaktních čoček.
Stáhnout příbalový leták k produktu VitA Pos oční mast 5 g.
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. |
---|---|---|---|
Složení roztoku | Vitaminum A densatum oleosum - 0,250 mg, odp. retinoli palmitas 250 I.U. v 1 g masti, bílá vazelína, tuk z ovčí vlny, lehký tekutý parafin a tekutý parafin. Výrobek neobsahuje konzervační látky ani fosfáty. |
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | ||
---|---|---|---|
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | Vitaminum A densatum oleosum - 0,250 mg, odp. retinoli palmitas 250 I.U. v 1 g masti, bílá vazelína, tuk z ovčí vlny, lehký tekutý parafin a tekutý parafin. Výrobek neobsahuje konzervační látky ani fosfáty. |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |